1. Osnovne informacije
1.1 Podaci o organizaciji/aplikantu
1.1.1 Ime organizacije/aplikanta
1.1.2 Sedište organizacije/aplikanta, adresa, broj telefona, imejl, veb-sajt
1.1.3 Misija i ciljevi organizacije/aplikanta (Opis osnovne delatnosti)
1.1.4 Najvažnije prethodne inicijative
1.1.5 Osoba odgovorna za organizaciju/aplikanta (Ime, prezime, broj telefona i imejl adresa)
1.2 Podaci o projektu
1.2.1 Naziv projekta
1.2.2 Kategorija za koju prijavljujete projekat na konkurs „Za moj Kosjerić”
1.2.3 Osoba odgovorna za implementaciju projekta (Ime, prezime, broj telefona i imejl adresa)
1.2.4 Osoba odgovorna za finansijski izveštaj (Ime, prezime, broj telefona i imejl adresa)
1.2.5 Planirani datum početka projekta i trajanje realizacije
1.2.6 Ukupna sredstva koja se očekuju od ovog konkursa
1.2.7 Ukupna sredstva potrebna za realizaciju projekta
1.2.8 Partneri na projektu
Naziv organizacije
Sedište i adresa
Uloga na projektu
Naziv organizacije
Sedište i adresa
Uloga na projektu
Naziv organizacije
Sedište i adresa
Uloga na projektu
1.2.9 Sažetak projekta (Kratak opis projekta, vaša motivacija i očekivanja; na koji je način projekat usklađen sa ciljevima konkursa „Za moj Kosjerić” i vrednostima TITAN Cementare Kosjerić)
2. Detaljan opis projekta
2.1 Problem kojim se projekat bavi, ciljevi projekta i evaluacija (Kako ste procenili potrebu za projektom; kakvu promenu očekujete u zajednici i kako ćete oceniti da li je projekat postigao željene rezultate)
2.2 Plan aktivnosti (Navedite zadatke i aktivnosti koje će omogućiti ostvarivanje cilja projekta, vremenski period realizacije aktivnosti i osobe zadužene za sprovođenje;
Preuzmite tabelu Plan aktivnosti 2024 , kao i Primer popunjene tabele na linkovima, ili na stranici Za moj Kosjerić , u odeljku Dokumenti za preuzimanje)
2.3 Informisanje lokalne zajednice o projektnim aktivnostima (Na koji način ćete obaveštavati ciljnu grupu i lokalnu zajednicu o aktivnostima i rezultatima projekta)
2.4 Rizici u realizaciji i ostvarivanju ciljeva projekta (Koji problemi mogu da se pojave u realizaciji i ostvarivanju ciljeva projekta? Na koji način predviđate da se definisani rizici mogu prevazići)
2.5 Nastavak aktivnosti i održivost projekta (Da li je planiran nastavak projektnih aktivnosti i na koji način? Objasnite trajnost inicijative, obnavljanje, podsticanje drugih inicijativa i dugoročna korist za zajednicu)
3. Budžet
Molimo vas da napravite sopstvenu tabelu (u MS Excel-u) po uzoru na tabelu koju možete naći na stranici Za moj Kosjerić .
U budžetu treba prikazati sve troškove na projektu, ne samo one za koje se prijavljujete na ovom konkursu. Sve stavke moraju biti navedene pojedinačno. Ukupne troškove za svaku pojedinačnu stavku upišite u kolonu 5. Deo sredstava koji očekujete od TCK upišite u kolonu 7, a deo koji su vam odobrili drugi donatori u kolonu 8. U kolonu 9 upišite ime donatora koji vam je već odobrio sredstva. Proverite međuzbirove i ukupne troškove (sivo obojene ćelije u excel tabeli). Preuzmite Tabelu budžeta na linku, ili na stranici Za moj Kosjerić , u odeljku Dokumenti za preuzimanje.
4. Dokumenta
Molimo vas da, uz popunjenu prijavu, priložite i: tabelu plana aktivnosti, tabelu budžeta, kao i dodatne relevantne priloge. Važna napomena za dodavanja priloga: nije moguće dodavati jedan po jedan dokument, već je neophodno da odaberite (selektujete) sve fajlove koje želite da nam pošaljete, i tako ih dodate.
Pošalji obrazac za prijavljivanje