1. Osnovne informacije
1.1 Podaci o organizaciji/aplikantu
1.1.a Ime organizacije/aplikanta
1.1.b Sedište organizacije/aplikanta, adresa, broj telefona, imejl, veb-sajt
1.1.c Misija i ciljevi organizacije/aplikanta (Opis osnovne delatnosti)
1.1.d Najvažnije prethodne inicijative
1.1.e Osoba odgovorna za organizaciju/aplikanta (Ime, prezime, broj telefona i imejl adresa)
1.2 Podaci o projektu
1.2.a Naziv projekta
1.2.b Kategorija za koju prijavljujete projekat na konkurs „Za moj Kosjerić”
1.2.c Osoba odgovorna za implementaciju projekta (Ime, prezime, broj telefona i imejl adresa)
1.2.d Osoba odgovorna za finansijski izveštaj (Ime, prezime, broj telefona i imejl adresa)
1.2.e Planirani datum početka projekta i trajanje realizacije
1.2.f Ukupna sredstva koja se očekuju od ovog konkursa
1.2.g Ukupna sredstva potrebna za realizaciju projekta
1.2.h Partneri na projektu
Naziv organizacije
Sedište i adresa
Uloga na projektu
Naziv organizacije
Sedište i adresa
Uloga na projektu
Naziv organizacije
Sedište i adresa
Uloga na projektu
1.2.i Sažetak projekta (Kratak opis projekta, vaša motivacija i očekivanja; na koji je način projekat usklađen sa ciljevima konkursa „Za moj Kosjerić” i vrednostima TITAN Cementare Kosjerić – do 1.500 karaktera)
2. Detaljan opis projekta
2.1 Problem kojim se projekat bavi, ciljevi projekta i evaluacija (Kako ste procenili potrebu za projektom; kakvu promenu očekujete u zajednici i kako ćete oceniti da li je projekat postigao željene rezultate – do 700 karaktera)
2.2 Plan aktivnosti (Aktivnosti i zadaci u okviru aktivnosti, koji će omogućiti ostvarivanje cilja projekta; osoba zadužena za sprovođenje. Označite vremenske periode realizacije aktivnosti: mesece, tako što ćete napisati naziv meseca; i nedelje, tako što ćete staviti X na mesto odgovarajućih sedmica.
Preuzmite tabelu Plan aktivnosti , kao i uprošćen primer popunjene tabele na stranici Za moj Kosjerić , na našem veb-sajtu u odeljku Dokumenti za preuzimanje.)
2.3 Informisanje lokalne zajednice o projektnim aktivnostima (Na koji način ćete obaveštavati ciljnu grupu i lokalnu zajednicu o aktivnostima i rezultatima projekta – do 500 karaktera)
2.4 Rizici u realizaciji i ostvarivanju ciljeva projekta (Koji problemi mogu da se pojave u realizaciji i ostvarivanju ciljeva projekta? Na koji način predviđate da se definisani rizici mogu prevazići ‒ do 700 karaktera)
2.5 Nastavak aktivnosti i održivost projekta (Da li je planiran nastavak projektnih aktivnosti i na koji način? Objasnite trajnost inicijative, obnavljanje, podsticanje drugih inicijativa i dugoročna korist za zajednicu – do 1000 karaktera)
3. Budžet
Molimo vas da napravite sopstvenu tabelu (u MS Excel-u) po uzoru na tabelu koju možete naći na stranici Za moj Kosjerić , na veb-sajtu www.titan.rs .
U budžetu treba prikazati sve troškove na projektu, ne samo one za koje se prijavljujete na ovom konkursu. Sve stavke moraju biti navedene pojedinačno. Ukupne troškove za svaku pojedinačnu stavku upišite u kolonu 5. Deo sredstava koji očekujete od TCK upišite u kolonu 7, a deo koji su vam odobrili drugi donatori u kolonu 8. U kolonu 9 upišite ime donatora koji vam je već odobrio sredstva. Proverite međuzbirove i ukupne troškove (sivo obojene ćelije u excel tabeli)! Preuzmite tabelu budžeta na linku, ili na stranici Za moj Kosjerić , na našem veb-sajtu u odeljku Dokumenti za preuzimanje..
4. Dokumenta
Molimo vas da, uz obrazac za prijavljivanje, priložite tabelu plana aktivnosti, tabelu budžeta, kao i dodatne relevantne priloge.
Pošalji obrazac za prijavljivanje